събота, 19 юли 2014 г.

Избери какъв да бъдеш

Тази статия е цитат от форума на www.beinsadouno.com. Поводът е искане на съвет по повод това "Какво искам от живота и коя съм аз". Това може да се приложи във всяка една област, свързана със себепознанието: Избери каква да бъдеш. От това се почва.Кажи си твърдо ,, Аз избирам да съм.....,, като избора трябва да бъде твоята ВЪРХОВНА ПРЕДСТАВА за теб самата. Не по-малко от това. ,,Живота е акт на само-сътворяване, пресътворяване на себе си наново в най-величествената проява на най-възвишеното прозрение, което някога си имал за това Кой Си Ти. Затова, когато ти се случи определено нещо, не се питай защо се случва то. Избери защо се случва. Реши защо се случва. Ако не можеш умишлено, съзнателно да избереш и решиш, измисли си го. Във всички случаи ти го правиш. Ти си измисляш, съчиняваш всички причини, основания да направиш нещо или защо нещата се случват по тоя начин. Обикновено правиш това несъзнателно. А сега реши и съчини, сътвори живота си съзнателно! Не търси смисъла на живота или пък на някое определено събитие, случка или обстоятелство. Придай му смисъл. После обяви и прогласи, изрази и изживей, изпълни и стани Оня, Който Избираш да Бъдеш във връзка с това. Ако притежаваш остра наблюдателност, ще забележиш, че продължаваш отново и отново да влизаш в едно и също положение или сред едни и същи обстоятелства в живота си, докато се пре-сътвориш наново. Когато се сблъскаш лице в лице с което и да би- ло преживяване в живота си, можеш да използваш една формула, един процес, чрез който би могъл да напреднеш по пътя си към майсторството. Просто заяви следното. 1. Нищо в моя свят не е реално, истинско. 2. Всяко нещо има смисъла, който аз му придавам. 3. Аз съм оня, който кажа, че съм, и преживяването ми е такова, каквото кажа, че е.,, Н.Д.Уолш

Няма коментари: